fbpx
Restruktor

Doradca klienta w kancelarii prawnej – Sprzedawca

Jeżeli...

  • jesteś nastawiony na rozwój i nie boisz się wyzwań;
  • masz naturalną łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • jesteś dobrze zorganizowany - umiesz planować swoje zadania i się z nich wywiązywać;
  • nie zniechęcasz się i nie masz problemu z tym, że usłyszysz kilka razy „NIE”, zanim usłyszysz „TAK”;
  • lubisz przekonywać innych do swojego zdania, gdy wierzysz, że Twoje rozwiązanie jest lepsze;

A poza tym...

  • jesteś empatyczny – lubisz ludzi, a pomaganie innym daje Ci kopa do działania;
  • Twoją mocną stroną jest błyskotliwość – gdy zaskakuje Cię nieprzewidziane pytanie, to szybko łączysz kropki i znajdujesz właściwą odpowiedź;
  • samodoskonalenie i rozwój są naturalną częścią Twojego życia i nie wyobrażasz sobie, żeby stać w miejscu...

...to być może jesteś osobą, której szukamy.

Szukamy bowiem osoby do naszego Zespołu na stanowisko Doradcy klienta.

Wierzymy w to, że prawdziwa sprzedaż to pomaganie ludziom i troszczenie się o ich dobro, i takiej właśnie sprzedaży oczekujemy – sprzedaży, która opiera się na relacji z klientem i jest ukierunkowana na znalezienie dla niego najlepszego rozwiania.

Nie będziesz pozyskiwał leadów - tym zajmuje się marketing i nasi partnerzy. Twoim zadaniem będzie kontakt z klientami, którzy tego kontaktu oczekują, wstępna analiza sytuacji klientów i przedstawienie im naszych rozwiązań oraz warunków finansowych.

Zadaniem doradcy klienta będzie więc sprzedaż, która daje satysfakcję i której oczekują od nas nasi klienci.

Kilka słów o nas

Kancelaria Restruktor specjalizuje się w prawie spółek oraz prawie upadłościowym i restrukturyzacyjnym. Wierzymy w to, że przedsiębiorców należy wspierać zarówno w chwilach, gdy odnoszą sukcesy, jak i gdy zmagają się z trudnościami finansowymi. Pomagamy również zadłużonym konsumentom przejść przez procedurę upadłości konsumenckiej. Poza bezpośrednią obsługą naszych klientów pełnimy również funkcję syndyka w postępowaniach upadłościowych, nadzorcy układu w postępowaniach restrukturyzacyjnych i kuratora spółek pozbawionych zarządu. Wierzymy w to, że istotą pracy kancelarii prawnej jest pomaganie ludziom i wspieranie ich w codziennych zmaganiach z rzeczywistością.

Jesteśmy młodym zespołem, który jest nastawiony na rozwój. Liczymy na to, że osoba, której szukamy do współpracy, zostanie z nami na stałe i będzie mogła rozwijać swoje umiejętności i swój potencjał sprzedażowy.

Szukamy pracownika, który będzie godny zaufania, komunikatywny i obowiązkowy. Tego bowiem wymagają od nas nasi klienci.

Dołączając do naszego zespołu uzyskasz praktyczną wiedzę z bardzo pożądanych na rynku dziedzin związanych z doradztwem biznesowym, czyli z prawem spółek oraz upadłości i restrukturyzacji, co pozwoli Ci na wszechstronny rozwój w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstw.

Na czym polega praca doradcy klienta w kancelarii Restruktor?

Twoją rolą będzie kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami, którzy poprosili o kontakt z naszej strony. Jak to wygląda w praktyce? Dzwonisz do konkretnych osób, które zgłosiły zainteresowanie jednym z oferowanych przez nas rozwiązań i rozmawiasz o ich potrzebach i wyzwaniach, z którymi się mierzą. Twoim zadaniem będzie też wstępna analiza sytuacji klienta i wybór najlepszego dla niego rozwiązania (Spokojnie - tego Cię nauczymy). Na etapie analizy sytuacji klienta będziesz miał też stałe wsparcie ze strony prawnika. Jeśli okaże się, że rozwiązaniem dla klienta jest jeden z naszych produktów – wtedy twoją rolą będzie przedstawienie oferty i domknięcie procesu sprzedaży.

Do Twoich codziennych zadań będzie należało:

  • kontakt telefoniczny z osobami, które zgłosiły zainteresowanie naszymi rozwiązaniami;
  • analiza sytuacji klientów;
  • uzyskiwanie od klientów dokumentów niezbędnych do analizy ich sytuacji;
  • konsultowanie sytuacji klientów z prawnikiem;
  • przedstawienie klientom oferty i zamknięcie sprzedaży.

Właśnie dlatego Twoje stanowisko to Doradca klienta. Jest to rodzaj sprzedaży, który praktykujemy i który odpowiada na zapotrzebowanie ze strony klientów. Zdecydowanie nie będzie twoim zadaniem wciskanie klientom rozwiązań, których nie potrzebują. Wiemy, że po drugiej stronie jest człowiek, który zgłasza się do nas ze swoją sprawą, w której potrzebuje pomocy.

Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?

  • masz stałe wynagrodzenie – nigdy nie będziesz musiał wciskać klientowi czegoś, czego nie potrzebuje, żeby tylko dostać swoją prowizję,
  • nie musisz sam szukać sobie klientów, do których masz zadzwonić – gotowe, ciepłe kontakty dostarcza na bieżąco nasz dział marketingu,
  • zero dzwonienia „na zimno” – klienci, do których dzwonisz, zgłosili zainteresowanie naszymi rozwiązaniami i oczekują na kontakt,
  • pracujesz zdalnie – tak, jak Ci wygodnie.

Oferujemy:

  • pracę, która będzie dawała Ci satysfakcję z tego, że rozwiązujesz naprawdę ważne problemy klientów,
  • wyjątkową atmosferę i zgrany zespół, w którym każdy pracownik jest ważny,
  • wybór formy współpracy (umowa B2B na własnej działalności gospodarczej, umowa o pracę, umowa zlecenia),
  • elastyczny grafik pracy - masz określony swój obszar odpowiedzialności, w którym sam planujesz swój czas pracy (obciążenie na poziomie ok 20 godzin tygodniowo),
  • stałe wynagrodzenie 4.000 zł (+VAT na umowie B2B lub jako koszt pracodawcy przy innej formie współpracy),
  • możliwości wzrostu wynagrodzenia w przyszłości wraz z rozwojem kompetencji sprzedażowych i praktycznej wiedzy z zakresu oferowanych rozwiązań,
  • jasne zasady i oczekiwania - działamy transparentnie, a Ty masz jasno określony zakres obowiązków,
  • pracę w modelu „no office”, czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu i zasięg telefonu komórkowego),
  • ogromne możliwości rozwoju – w tym dostęp do szkoleń.

Wymagania:

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • odpowiedziałeś twierdząco na punkty z początku ogłoszenia (czyli masz naturalne predyspozycje do tego, żeby być świetnym sprzedawcą);
  • nie boisz się wyzwań i jesteś nastawiony na rozwój;
  • jesteś osobą świetnie zorganizowaną;
  • jesteś dopasowany do naszego Zespołu.

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży usług prawnych lub usług skierowanych do przedsiębiorców.

Chcesz aplikować?

Ponieważ Twoim głównym kanałem komunikacji z klientami będzie telefon, chcemy, żebyś wraz ze swoim CV przesłał nam nagranie audio, na którym odpowiesz na poniższe pytania:

  1. Dlaczego uważasz, że pasujesz do stanowiska Doradcy klienta w naszej kancelarii?
  2. W jakim środowisku pracy jesteś najbardziej efektywny i dlaczego?
  3. Dlaczego chcesz pomagać przedsiębiorcom i osobom borykającym się z problemem niewypłacalności?

Zadbaj o to, żeby Twoje nagranie nie przekraczało 10 minut.

Nagranie w formie pliku mp3 oraz swój życiorys (CV) w formacie PDF prześlij na adres: [email protected] (w temacie wiadomości wpisz „Doradca klienta - Twoje imię i nazwisko”).

UWAGA: Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje (nagranie i CV). Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że poświęcisz czas i wysiłek na nagranie odpowiedzi na ważne dla nas pytania. Tylko takie aplikacje weźmiemy pod uwagę.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych w rekrutacji